Fotos Scroll

viernes, 4 de marzo de 2011

B.S.O. FURGOADDICTES


Una producción de www.furgoaddictes.com
La joven cantautora Raquel Miño nos ha compuesto, especialmente para el programa, el tema ‘Jo sóc furgoaddicte’ (‘Yo soy furgoadicto’). Se trata de una canción fresca y divertida, que ha tenido la inigualable colaboración del guitarra d’una cançó fresca i divertida, que ha comptat amb la inigualable col·laboració del líder y guitarra de Alma Afrobeat Ensemble, Aaron Feder.

Banda Sonora Original:

Composición y voz: Raquel Miño

Guitarras y bajo: Aaron Feder

Batería y percusión: David Martínez

Grabación y edición: B.S.O mezclada per Dinki Redondo, Aaron Feder y Raquel Miño en el estudio La Ramona, Barcelona.
Percusión mezclada per Jim Corominas, Aaron Feder i David Martínez en el estudio El Sótano, Barcelona.

Edición del videoclip: Marta Tibau

Lletra:
JO SÓC FURGOADDICTE
Composició i veu Raquel Miño

Jo visc a quatre rodes
al son de mil histories
sé que a la carretera m’esperen tantes coses

Sovint em diuen hippie
i acostumo a respondre
perque vols tanta tele tenim un món senser per veure….

JO SÓC FURGOADDICTE
SIGUI AL CAMP O A LA CIUTAT
JO SÓC FURGOADDICTE
AVENTURES A TOT GAS

Amb fills o amb parella
la furgo ens espera
per viure tots plegats aventures lluny de casa

Al mar o a la muntanya
m’escapo en solitari
i canto: viu la vida, només son quatre dies!

JO SÓC FURGOADDICTE
SIGUI AL CAMP O A LA CIUTAT
JO SÓC FURGOADDICTE
AVENTURES A TOT GAS

Deixa enrrere la rutina
descobreix un nou racó
On els estels omplen el sostre
i el jardí s’estén més enllà…. de l’horitzó

JO SÓC FURGOADDICTE
SIGUI AL CAMP O A LA CIUTAT
JO SÓC FURGOADDICTE
AVENTURES A TOT GAS

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Por favor, deja tu nombre tras el comentario.